piątek, 17 marca 2017

4 Korzyści z zimnej ekspozycji Terapia

Ale co to za piekło jest korzystne z zimna?

Jestem pewien, że nie jesteś w pełni z pomysłem na zimno w celach. Dostaję to, kto do cholery chce być zimny - to jest do bani. Jeśli jednak zrozumiesz zalety terapii na zimno, w odpowiedniej dawce, będzie to znacznie większe prawdopodobieństwo, że chcesz ją dodać do treningu.



1.) Efekt spalania tłuszczu

 Mamy dwa rodzaje tłuszczu w naszych ciałach, biały tłuszcz (rodzaj tłuszczu ciało, o którym wszyscy znacie) i brązowy tłuszcz. Kiedy regularnie wystawiamy się na zimno, zwiększamy ilość "brązowego tłuszczu" w naszych ciałach. Brązowy tłuszcz to tłuszcz bogaty w mitochondria, dający brązowy wygląd. Brązowy tłuszcz spala kalorie dla energii, aby utrzymać ciepło. W rzeczywistości brązowy tłuszcz tworzy więcej niż 300x więcej ciepła niż jakakolwiek inna tkanka w organizmie. Terapia na zimno pozwala zwiększyć ilość brązowego tłuszczu w organizmie, co z kolei pomaga nam spalić więcej kalorii w ciągu dnia iw czasie odpoczynku, a także poprawia swoją gładką masę - nawet bez ćwiczeń!

2.) Zwiększa przepływ krwi



 Kiedy narażasz się na zimno, naczynia krwionośne krwią i krew jest zmuszona do organów ciała. Kiedy to nastąpi, twoje ciało pracuje ciężej, aby krążyć krew i zmusić tętnice, aby stały się bardziej skuteczne i poruszające krew. Kiedy nie jesteś już narażony na zimno, a ciało powraca do normalnej temperatury, będzie to skuteczniejsze w poruszaniu się krwi wokół ciała.

3.) Zwiększone Odzyskiwanie Od Treningu

 Szkolenie jest stresem na ciele, dobrym stresie i trzeba odzyskać trening. Terapia na zimno pomaga przyspieszyć proces powrotu do zdrowia, po ciężkich ćwiczeniach, zmniejszając stan zapalny i zwiększając krążenie. Jednak najlepiej nie wystawiać się na zimno przez co najmniej 1 godzinę po treningu.

 Potrzebujesz odpowiedzi na stres z malowanie proszkowe poznań, aby twoje ciało mogło się zmienić i dostosować. Terapia na zimno, wykonana tuż po treningu, redukuje dobrą reakcję na stres podczas treningu i redukuje adaptację do ciężkiej sesji, którą przez nią przechodzi. Jeśli poczekaj godzinę po treningu przed wykonaniem terapii na zimno, pozwolisz, aby ciało zyskało korzyści z "dobrego stresu" nałożonego na to podczas treningu i szybciej odzyskało skuteczność przeciwzapalną zimnej terapii.

4.) Obniża Depresję

 W ostatnich badaniach wykazano, że terapia na zimno jest indukowana i działa przeciwuderzeniowo. Depresja może być związana z zapaleniem, leczenie na zimno pomaga zmniejszyć inflację - dzięki temu poprawia negatywne skutki depresji.


 Terapia na zimno powoduje również obciążenie elektrycznych impulsów ciężarówkami do końcówek nerwu obwodowego w mózgu, przez końcówki nerwowe na całej skórze i wytwarza naturalny "wysoki" lub "pick-me-up".

Jak rozpocząć medytację

Nie jest trudne do rozpoczęcia, nie potrzebujesz fantazyjnego miejsca do tego, po prostu potrzebujesz siebie i trochę czasu każdego dnia. Wykonaj te czynności, aby rozpocząć ...

1.) Usiądź w wygodnym fotelu, prosto, ale nie sztywnym. Można również położyć się, jeśli siedzenie nie jest wygodne.

2.) Zanurz się w najbliższej odległości, ale nie skupiaj się na niczym szczególnym

3.) Wdech przez nos i przez usta i pozwól brzuch rozszerzać się w oddychaniu

4.) Po kilku oddechach, delikatnie zamknij oczy, a następnie kontynuuj oddech

5.) Powoli, jak oddychanie, przeskanuj ciało i zauważ wszystkie napięcia w ciele, jak stopy dotykają się na podłodze, jak dłonie czują się na kolanach i gdzie czujesz, że ciało odpoczywa w największym stopniu .

6.) Zacznij zauważać wszelkie dźwięki, które się wokół ciebie kręcą, nie szukaj ich, pozwól, aby dźwięki trafiły do ​​Ciebie i rozpoznawały je - upewnij się, że nadal oddychasz.

7.) Zwróć uwagę na powrót do oddychania i zacznij liczyć oddech (1 * wdychanie, 2 * wydech ...) aż do dziesięciu oddechów. Następnie powtórz od 1 do 10.

8.) Nie przejmuj się, jeśli twój umysł odchodzi, może się zdarzyć, jeśli to zwróci twoją uwagę na oddychanie i nadal liczyć, gdzie zostawiłeś.

9.) Powtarzaj to przez tyle minut ile chcesz.

10.) Gdy jesteś prawie gotowy, aby skończyć, pozwól umysłowi uwolnić się i robi wszystko, co mu się podoba przez 1 minutę. Nie walcz, jeśli chcesz myśleć - niech to myśli.

11.) delikatnie otwórz oczy i zauważ, jak się czujesz, zrelaksuj się przez kilka sekund lub minut.

Gwarantuję, że poczujesz się lepiej po krótkiej sesji (5-10 minut) niż przed rozpoczęciem.
 

Medytacja umysłowa: rozmawiaj z miłością

Mówisz do siebie bardziej niż ktokolwiek inny na tym świecie. Każdego dnia masz rozmowę z samym sobą - i lepiej mówisz właściwe rzeczy. To zbyt powszechne miejsce, dla wielu ludzi, jest bardzo trudne w sobie w swoich codziennych myślach. W rzeczywistości większość ludzi jest o wiele trudniej, niż kiedykolwiek kiedykolwiek kochają.

 Ale czy nie powinieneś kochać siebie? Jeśli nie rozmawiałeś z bliskim człowiekiem w taki sposób, w jaki rozmawiasz z sobą we własnej głowie - dlaczego to zrobisz?

 Wiele osób cierpi na jakąś formę lęku, depresji lub ogólnie wysokiego stresu - boją się mówić o tym. Ciągle jesteśmy w każdej minucie dnia, bombardowani moimi zdjęciami, mediami, wiadomościami, mediami społecznościowymi, pracą, podróżami, zobowiązaniami rodzinnymi, wydarzeniami społecznymi i nie tylko. Zawsze jesteśmy ze sobą połączeni przez różne formy mediów, nigdy się nie przerażamy, ale coraz więcej osób (nawet z tym wszystkim "łączności") czuje się bardziej, a bardziej ... samo.

 Jesteśmy niemal genetycznie takim samym, jak nasi prymitywni przodkowie i inne formy naczelnych, ale żyjemy w wysoce zaawansowanym i skomplikowanym świecie technologicznym. Nasi stresory nie są takie same jak nasi prymitywni przodkowie - ale wciąż mamy ten sam sprzęt. Staramy się działać w dziwnym świecie, używając prymitywnych "małpich mózgów".

 Ten rodzaj rzeczy prowadzi do różnych form niepokoju i depresji. Lęk i depresja prowadzą do braku motywacji, złych myśli, braku aktywności i mogą poważnie wpłynąć na samopoczucie i normalne życie.

Może to brzmieć dużo tak, jak ty, albo możesz znać kogoś, kto dokładnie to opisuje, a jeśli tak - istnieje sposób na poradzenie sobie z tymi uczuciami ... Medytacja uważna.

To tak samo ważne, aby dbać o umysł, tak jak jest to Twoje ciało

Większość ludzi wie, jak ważne jest dbanie o swoje ciało. Jeśli przeczytasz mój blog, jestem pewien, że już bierzesz udział w jakiejś formie rutynowej sprawności fizycznej i obserwujesz, jakie jedzenie wkładasz do swojego ciała.

Ale, czego nie robisz, to dbanie o swój umysł - szkolenie sprawności umysłowej.

Umysł i ciało łączą się, są zespołem, a oba muszą być traktowane równomiernie. Aby trenować umysł, aby działał dobrze, a z kolei pozwala ciału na osiągnięcie najwyższego poziomu, musisz medytować.

Wiem, że medytacja brzmi nudno, zwłaszcza jeśli jesteś "zawsze w ruchu" rodzaju faceta / gal, ale ty jesteś bardziej zajęty - tym bardziej, że najbardziej potrzebujesz medytacji. Potrzebujemy czasu, by połączyć się z naszym wewnętrznym ja, porozmawiać, jak być tu w teraźniejszości, i nauczyć się, jak nie bać się przyszłości lub żałować, że przeszłość umysłu medytuje pomaga cię pociągiem, aby to zrobić .

Umysłowa medytacja pomaga również z negatywnymi myślami, depresją, lękami, stresem, jasnością umysłu, wzorami snu i innymi. To jak codzienne dostrojenie i wejście w ciało i umysł - to jest utrzymanie.

Mam depresje? Medytować.
Czujesz się niespokojny? Medytować.
Czuć się zmęczonym? Medytować.
Czuć się smutnym? Medytować.
Podkreślił, że kurwa się? Medytować.